Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

    Dan mag jij ook niet meer meepraten over zoveel dingen omdat je daar geen invloed op uitoefent? En niet stemmen is gewoon strategisch slim als je in de "voor" groep zit. Of tegen t referendum bent.

    @stemma dit is juist een van te voren al zinloos/mislukt project waar geld aan uitgegeven wordt..

    Comment


      Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

      Ik ben er niet van overtuigd dat het niets uihaalt, de tijd zal het leren...
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

        Comment


          Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

          We zijn dan misschien voor de Europa en de rest van de wereld een druppel
          op een gloeiend plaat als Nederland,
          Maar toch hoop ik dat met deze Nee een klein signaal word afgegeven dat het
          hele beleid van de EU inclusief het vluchtelingen beleid een ramp aan het
          worden is die zijn weerga in de wereldgeschiedenis niet kent!

          Comment


            Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

            Hypnotized probeert niet voor niks met terugwerkende kracht alsnog zn havo diploma te halen..
            Jesus wat n dom argument die 40 miljoen in vergelijking tot de miljardensteun..

            Schaap.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            voorentegengrafiek.png
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

              Terugwerkende kracht hmm leg uit..

              Comment


                Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                Tijdmachine ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                  Hoop dat dat TTIP referendum er ook komt en er een veelvoud aan opkomst is want dat is mega veel belangrijker nog.
                  Daar is trouwens nog niks concreet over beslist voor zover, maar het zal niet lang meer duren voor dat ze het door de strot gaan duwen.

                  Comment


                    Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                    Ahja, ik ga er ook weer veel te fel met gestrekt been in. Excuses moi maar heb nu eenmaal een vooringenomen pleuris hekel aan buigvolk.
                    K schat je n jaar of 20/30 dus dan is een huidig havo diploma per definitie met terugwerkende kracht aangezien je die anders op je 17e gehad zou hebben..

                    No hard feelings alleen de buigers worden t hardste genaaid en haat t om als collateral damage mee te lijden voor andermans kuddegedrag.

                    Kop int zand en t waait wel over.. NOT!
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                      Hypno is een jonge god van 18 zomers....
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                        Precies

                        Comment


                          Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                          EU-leiders: "Referendum is grote nederlaag voor Nederland"

                          Comment


                            Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                            Het is een nederlaag voor de mensen die gestemd hebben voor hun eigen land, dat zowat 70% van de eigen bevolking schijt heeft aan datzelfde land, de vraag is wie je op den duur nog kunt vertrouwen.
                            Last edited by Urban; 9 April 2016, 14:50.

                            Comment


                              Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                              DAGVAARDING! MinPres gedaagd over referendum




                              De benodigde dertigduizend piek voor de rechtszaak zijn binnen (waarvoor dank, ook namens Thierry Baudet, aan alle donateurs). Dus daar is de dagvaarding van het Forum voor Democratie aan het adres van (de ministeries van) Mark Rutte en Bert Koenders. Het dagvaard-ding is 14 pagina's lang, dus we zullen hier geen overdaad aan woorden plempen opdat u allen de concentratie kunt bewaren om met eigen ogen te lezen waar de TERECHTZITTING VAN 11 MEI 2016 (pdf) over zal gaan. TL;DR: #NEEisNEE.
                              http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...en_served.html

                              Comment


                                Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                                Die staat in een uurtje weer buiten. Daarna gaat het ontwijken weer lekker door.

                                De democratie is gestorven. Voor mij werd de laatste nagel aan de kist gezet toen er door regerende partijen werd gezegd "Ook de niet-stemmers verdienen een stem.".
                                Dat betekent letterlijk dat mijn hamster net zoveel recht van spreken heeft als ik, terwijl ik gewoon mijn stem heb laten horen.
                                Dat betekent ook dat het vertrouwen in de burger er klaarblijkelijk niet is; Dames en heren politici gaan er vanuit dat de burger niet mondig of betrokken genoeg wilt zijn om zijn/haar stem uit te brengen en dat de mensen die dit wel doen, een stel stemrechtlozen zouden moeten zijn.

                                Nogmaals herhaal ik hoe ik het handelen van dit kabinet zou verwoorden, verder meng ik me niet in de discussie:
                                Je wordt in je kont genomen zonder glijmiddel, en vervolgens dwingen ze jou om hem nog schoon te pijpen ook. Als je dan zeurt over de pijn of de smaak, dan ben JIJ niet goed genoeg.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X